נס בירושלים • סוכל פיגוע דקירה: "חשבתי שמדובר במטען חבלה"

    בנצי לייזרוביץ | צילום: חטיבת דובר המשטרה No Comments on נס בירושלים • סוכל פיגוע דקירה: "חשבתי שמדובר במטען חבלה"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחסדי שמים סוכל הבוקר (שבת) פיגוע דקירה בשכונת ארמון הנציב בעיר ירושלים. אורי נוריאל, תושב העיר בן 32 שוטט בשכונה, תוך כדי שהוא מבחין בנער עם תיק שעורר את חשדו.

    נוריאל הזעיק את שוטרי מג"ב שהיו בסמוך וסיפר להם כי הבחין בצעיר ערבי שמסתובב עם תיק באופן חשוד. הצוות החל מיד בסריקות, איתר את החשוד ברחוב הרב חובל וניגש לבדוק אותו.

    לבקשת השוטרים, המחבל מסר את תעודת הזהות שלו, תוך כדי בדיקה שלף סכין וניסה לדקור את השוטרים. המחבל הצליח לפגוע קל בידו של הקצין בצוות והשוטרים שהגיבו במהירות, ביצעו ירי וניטרלו אותו. המחבל הוא מועתז עויסאת, נער פלסטיני בן 16 מג'בל מוכבר.

    נוריאל שחזר את המקרה וסיפר כי "הוא החזיק את התיק מגובה הירך מהידית רחוק מהגוף. אני חשבתי על מטען חבלה בהתחלה וזה מה שהדליק לי את הנורה האדומה", והוסיף כי "הוא היה נראה נינוח, עם רבע חיוך, הבנתי שמשהו חשוד".

    מפקד מרחב קדם, נצ"מ חיים שמואלי אמר לאחר האירוע כי "שוב מדובר בנער צעיר שככל הנראה גמלה בליבו החלטה לבצע פיגוע. אני קורא לכל ההורים, באשר הם, לגלות ערנות ואחריות כלפי ילדיהם והתנהגותם, בדגש להשפעות מזיקות".

    עוד הוסיף נצ"מ שמואלי "השוטרים פעלו במקצועיות כמצופה מהם. תוצאות ההיערכות המבצעית ניכרות גם באירוע זה כבל האירועים. יש לשבח את האזרח על עירנותו שהביאה לניטרול המחבל ומניעת פגיעה בחפים מפשע. אני קורא לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולדווח למשטרה על כל אדם חשוד".



    0 תגובות